|
CAP NORD, Noruega, Senderisme Illes Lofoten i Vesteralen |
Titol: |
CAP NORD, Noruega, Senderisme Illes Lofoten i Vesteralen |
Tipus de Producte: |
Viatges i Trekking
[?] |
Idiomes: |
Català, Castellà, Altres idiomes |
Organització: |
Guiat [?] |
Durada: |
Vacances
14 dies de viatge 12 dies d'activitat 13 nits d'allotjament |
Nivell: |
Mig
(**) |
Dificultat tècnica: |
Moderat
[?] |
Esforç fisic: |
Moderat
[?] |
Lloc de trobada: |
Bodo |
Lloc de trobada 2: |
Alta |
Allotjaments: |
Refugi, Alberg, Hostal, Hotel |
Transports: |
Bus privat, Avió, Vaixell |
Entorn: |
Costa, Mitja muntanya, Alta muntanya, Pobles / ciutats |
Interès: |
Esportiu, Turístic, Natura, Paisatge, Cultural, Aventura, Social |
Usuaris: |
Parelles, Grup d'amics, Singles |
Participants: |
mínim=7 màxim=16 |
|
|
|
Descripció
La RUTA DEL NORD, recorregut des de Bodo fins a Nordkapp, passant per les illes Lofoten i les illes Vesteralen. Guia: Josan i Dora Trasllats en el nostre minibus de 16 places. Allotjament en còmodes cabanyes nòrdiques i hotels. Serà un mix a l´estil Josan Aventurs: viatge alternatiu i de descobriment, caminades senderístiques d´unes 4 hores al dia en els llocs mes interessants de cada zona, ruta nòmada en minibús en grup petit. Allotjaments amb sac de dormir en cabanyes, pensions i albergs amb "sessions de cuina" per equips cada nit.
La ruta a grans trets, seguirà la carretera I-6 des de Bodo cap al nord en pla nòmada parant una nit en cada lloc, amb excursions diàries i visitant les ciutats de la costa, creuant en ferri a les Lofoten i Vesteralen fins a arribar A Cap Nord. Els desplaçaments pel país els farem amb un minibús de 16 places.
Les principals "atraccions" que descobrirem són: la ciutat de Bodo. Les illes Lofoten. La caminada en A Observacio opcional de balenes en les illes Vesteralen. La ciutat de Tromso, la "Porta de l´Àrtic" coneguda per la seva rica vida cultural. La regió de Finmark, amb la seva "breathtaking" naturalesa. Alta, el sol de mitjanit i el primer observatori d´aurores boreals. El Cap Nord "sostre d´Europa". La caminada a Knivskjellodden. ITINERARI: Vol Espanya - Bodo - Illes Lofoten - Moskenes - Svolvaer - Illes Vesteralen - Sto (avistament de cetacis opcional) - Andselv - Tromso ("Paris del Nord") - Caminada fins a la glacera Sydbreen - Storslet - Alta - Honnisvag - Cap Nord - Alta - Vols Alta Espanya.
PREU: 990€ Inclou: Transport en minibús, guia, organització, assegurances. Despeses per a fons comú (allotjaments, àpats, excursions en vaixell, museus, ferris, peatges, pàrkings i ferris del vehicle i varis) uns 65 euros mes por persona i dia (uns 900€)
|
|
Més informació a la Revista
|
|
Informació facilitada per JOSAN AVENTURS Revisat el 21/01/2020 |
|