|
PONT DE SANT JOAN A L´ILLA DE LA GOMERA |
Titol: |
PONT DE SANT JOAN A L´ILLA DE LA GOMERA |
Tipus de Producte: |
Estades amb guia
[?] |
Idiomes: |
Català, Castellà |
Organització: |
Guiat [?] |
Durada: |
Pont
8 dies de viatge 6 dies d'activitat 7 nits d'allotjament |
Nivell: |
Mig
(**) |
Dificultat tècnica: |
Fàcil
[?] |
Esforç fisic: |
Moderat
[?] |
Destí/zona: |
CANÀRIES |
Lloc de trobada: |
BARCELONA |
Lloc de trobada 2: |
TENERIFE |
Allotjaments: |
Hotel |
Transports: |
Bus privat, Avió, Vaixell |
Entorn: |
Costa, Mitja muntanya, Pobles / ciutats |
Interès: |
Esportiu, Natura, Paisatge, Cultural, Gastronomia, Salut |
Participants: |
mínim=8 màxim=17 |
|
|
Dates i preus:
|
19/06/2021-26/06/2021 (vols inclosos i mitja pensió) |
| 1130 € | hab.doble | 190 € | (suplement) hab.individual |
|
|
|
Descripció
Les illes Canàries amaguen uns paratges tant bonics que alguns d´ells han sigut declarats Parcs Naturals, com per exemple el de Garajonay a La Gomera. Gràcies a la seva verdor i a la espessor dels seus boscos de laurisilva, el visitant tindrà la sensació de passejar per un lloc encantat, amb boscos embruixats, reducte de l´era terciària.
També podrem descubrir el bonic barranc de Vallehermoso amb l´allunyat nucli d´Arguamul al costat de "Los Organos", on sembla que el temps no hagi passat. O el fascinant Valle del Gran Rey, farcit de palmeres i on podrem banyar-nos a la seva platja i també degustar un bon peix.
I si tot això no és suficient, la senzilla, però no per això menys saborosa gastronomia canària, i l´amabilitat i hospitalitat de la seva gent faran d´aquesta ruta una de les més especials que puguem realitzar.
PUNTS FORTS: - El Parc Nacional de Garajonay a la Gomera, un dels boscos més grans de laurisilva - La preciosa vall de Vallehermoso - El fascinant "Valle del Gran Rey" - El mirador d´Abrante, suspès al buit per damunt el poble d´Agulo - L´amabilitat i la hospitalitat de la gent que habita en aquestes illes, així com la seva gastronomia.
ITINERARI:
Dia 1: Barcelona - Tenerife Nord - La Gomera
Sortida del vol de Barcelona a Tenerife. Després trasllat a Los Cristianos per agafar el ferry que arriba a La Gomera. Anirem a l´hotel 3* de San Sebastián de La Gomera on ens allotjarem tots els dies.
Dia 2: La Fortaleza - Igualero - Alto de Garajonay
Pujarem a La Fortaleza, lloc mític pels aborígens (guanches) on hi feien rituals. Seguirem cap al bonic camí que passa per sobre la Vall de Erque i Erquito, fins a Igualero, on veurem el Monument al Sibo Gomero. Seguirem cap al punt culminant de l´Illa, l´Alto de Garajonay a 1480m amb impressionants vistes. Baixarem cap a Los Manantiales, Chipude i agafarem el transport de retorn a San Sebastián de La Gomera.
Dia 3: Roques del centre de l´illa
Bonic recorregut per veure els Roques del Centre de l´illa, Agando, La Zarzita, Ojila, Carmona. Sortirem de La Degollada de Peraza, passarem per La Laja i també per la Virgen de Las Nieves. Sopar i dormir a San Sebastián de la Gomera.
Dia 4: Agulo - Vallehermoso
Sortirem d´Agulo, per un impressionant però fàcil camí, fins al mirador d´Abrante, d´aquí cap el Centre de Visitants del Parc de Garajonay, seguidament continuació a Las Rosas, La Cruz de Tierno i un bonic descens cap a Vallehermoso, tot passant per sota el Roque Cano. Retorn a San Sebastián de la Gomera per sopar i dormir.
Dia 5: Antigues terres del pa
Caminarem per les antigues terres del pa, a la part sud de l’illa. Amb vehicle anirem a Jerduñe, d’allà anirem als poblets abandonats de Morales, Selma i baixarem fins a la Playa del Cabrito (possibilitat de banys), també passarem per la Playa de la Guancha i arribarem a San Sebastián de la Gomera. Sopar i Dormir a San Sebastián de la Gomera.
Dia 6: Parc de Garajonay - Hermigua
Trasllat fins a Contadero i travessarem tot el Parc de Garajonay, un dels llocs amb millor Bosc de Laurisilva. Dinarem al Cedro i després baixarem pel costat de la cascada del Chorro fins a Hermigua. Retorn en vehicle a San Sebastián de la Gomera, on soparem i dormirem.
Dia 7: Valle de Gran Rey
Sortirem del Cercado, el poble de les dones ceramistes i seguirem cap al paratge de La Matanza, la Ermita de Guadalupe i arribarem caminant fins al bonic Valle del Gran Rey. Possibilitat de banys a la platja. Retorn a San Sebastián de la Gomera. Sopar i dormir.
Dia 8: Retorn a Barcelona
Aviat al matí agafem el ferri cap a Los Cristianos i d´allà a l´aeroport de Tenerife Nord, per agafar el vol de retorn a Barcelona.
Nota: Cal tenir en compte que aquests itineraris poden variar en funció de la meteorologia i altres circumstàncies que es puguin presentar. Aquestes dades son orientatives, es podran fer variacions en funció de les necessitats i eventualitats que es puguin presentar.
A QUI VA DIRIGIT: Aquelles persones acostumades a caminar per la muntanya i que vulguin descobrir els llocs més interessants i amagats de l´illa.
DIFICULTAT: Moderada, entre 5 i 6 hores de marxa a ritme lent i que no superan los 700m de desnivell acumul·lat.
GRUP: Mínim 8 persones, màxim 12 persones més el guia
PREU PER PERSONA: 1130 euros (inclou vols, ferris i mitja pensió en hab.doble). Suplement per habitació individual=190 euros (consulteu disponibilitat)
INCLOU:
Guia d´ACAMINAR TRAVEL des de Barcelona, durant tots els dies Vols anada i tornada Barcelona - Tenerife Taxes dels vols Els ferris d´anada i tornada a la Gomera Assessorament del material a portar Els transports dins les illes 7 nits en Hotel 3* a San Sebastián de la Gomera amb mitja pensió. Assegurança d´assistència en viatge i accidents en muntanya i també cancel·lació del viatge per motius justificats (inclou supòsit COVID-19). Gestió tècnica L´IVA corresponent
NO INCLOU: Dinars (normalment seran de pícnic o si s´escau, algun dia serà en restaurant de cuina típica de l´illa). Les begudes no incloses als sopars. Altres assegurances (Consulteu-nos) Tot allò no especificat a l´apartat anterior
RESERVA: Trucant al 972 528 971 o escrivint a info@acaminartravel.com
POLÍTICA DE CANCEL·LACIÓ COVID-19: Donada la situació actual, volem fer-vos més fàcil la reserva d´aquest viatge, perquè us apunteu amb tranquilitat. En cas que nosaltres, l´agència, haguéssim d’anul·lar el viatge per causa de força major, ens comprometem a tornar l´import pagat del programa.
-------------------------------------------------------------------
ACAMINAR TRAVEL SL (agència de viatges formada per guies de muntanya) Inscrita al Registre de Turisme de Catalunya: Llicència GC 2584
DOMICILI: c/ Puig Oriol, 31 17730 Llers, GIRONA Tels. 972 52 89 71
|
|
|
Informació facilitada per ACAMINAR TRAVEL Revisat el 15/02/2021 |
|