Descripció
Cap de setmana - Cerdanya (Pirineus) DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 2 DE JUNY (2 DIES)
Anomenada la gran vall del Pirineu, la Cerdanya és alhora vall i comarca, i la seva particular orientació d’est a oest la diferencien de la majoria de les valls pirinenques. Estada amb 2 dies d’excursions. Preu per persona: 63 euros. El preu inclou: el servei del guia, organització i assegurança d’accidents. El preu no inclou: allotjament, restaurant, transport i altres despeses que no estiguin especificades. Altres despeses relacionades amb l’estada: Allotjament a l’hotel Cal Martri a Ger, 1 nit d’hotel, allotjament i esmorzar. Preu per persona en habitació doble: 39 €. Sopar al restaurant Cal Pons a Ger, 1 sopar. Preu per persona: 22 €. Cal fer les reserves amb antelació. _______________________________________________________________
INFORMACIÓ GENERAL DE LES EXCURSIONS
• L’hora i el punt de trobada (lloc d’inici de l’excursió) es concretaran en el moment de fer la reserva. • Els grups són limitats; cal fer les reserves amb antelació. • Per motius de seguretat o per climatologia adversa, el guia es reserva el dret de modificar o anul•lar l’excursió. • A més de les sortides d´aquesta programació, es poden organitzar itineraris o activitats sota demanda. • En les excursions de més d’un dia cal deixar una paga i senyal per formalitzar la reserva. • El preus inclouen el guiatge durant l’excursió a peu i l’assegurança d’accidents. • Els preus no inclouen el transport ni altres serveis que no se especifiquin. • No està permès portar animals de companyia a les excursions sense l’autorització del guia.
DURACIÓ DE LES EXCURSIONS:
• Excursió matinal: itinerari de curta durada entre 3 i 5 hores. Cal portar l’esmorzar. • Excursió de dia sencer: itinerari de més de 5 hores. Cal portar l’esmorzar i el dinar.
NIVELL:
• A: excursió amb desnivells inferiors als 300 metres. • B: excursió amb desnivells entre 300 i 600 metres. • C: excursió amb desnivells entre 600 i 900 metres. • D: excursió amb desnivells superiors als 900 metres.
EQUIP RECOMANAT:
• Calçat de muntanya, motxilla, cantimplora, capelina, protecció solar i roba adient per a les diferents condicions climàtiques.
|
|