|
12 d’octubre. LA SERRA DE LLANCERS, entre el Collsacabra i la Garrotxa. |
Titol: |
12 d’octubre. LA SERRA DE LLANCERS, entre el Collsacabra i la Garrotxa. |
Tipus de Producte: |
Excursions amb guia
[?] |
Categoria: |
Excursions de 1 dia
|
Idiomes: |
Català, Castellà |
Organització: |
Guiat [?] |
Durada: |
Un dia
|
Nivell: |
Mig/Baix
(**/*) |
Dificultat tècnica: |
Fàcil
[?] |
Esforç fisic: |
Moderat
[?] |
Destí/zona: |
COLLSACABRA, RIPOLLÈS, GARROTXA |
Transports: |
Cotxes particulars |
Entorn: |
Mitja muntanya, Pobles / ciutats |
Interès: |
Natura, Paisatge, Cultural, Social |
Usuaris: |
Parelles, Grup d'amics, Singles |
Participants: |
mínim=6 màxim=16 |
|
Info i reserves |
|
626 887 243 93 823 05 27 DILLUNS A DIVENDRES DE 10-14 H I DE 16-19 H. RESPOSTA D`EMAILS EN MENYS DE 48 H. |
 |
Contactar Bonviure |
Ubicacions relacionades
|
|
|
|
Descripció
12 d’octubre. LA SERRA DE LLANCERS, entre el Collsacabra i la Garrotxa. La fageda monumental de La Grevolosa. Entre boscos caducifolis, prats i carenes panoràmiques.
Dins la subcomarca del Collsacabra, entre Osona i la Garrotxa, ens trobem un paisatge rural i alhora feréstec, a on els llogarets i masies enmig de prats idíl·lics conviuen amb la espectacularitat i força dels densos boscos caducifolis de la contrada. Valls pregones, boscos humits i de sobte, colls i carenes amb vistes espectaculars de les serres properes i llunyanes...i en aquesta època de l’any a on els boscos ja comencen a pintar-se amb els colors de la tardor...
Us oferim una ruta circular espectacular i variada... des de l’impresionant fageda monumental de La Grevolosa, que presumeix de tenir els fajos més alts i grans de Catalunya, fins als cims i colls que ens ofereixen panoràmiques inesperades dels propers cims de la Garrotxa (Puigsacalm, Bassegoda,...) i dels més llunyans del Pirineu Oriental...passant pels prats bucòlics que envolten ermites, masos i cases de pagès, una perfecta harmonia entre el món rural i la natura més intensa.
...Aprofita aquest dia festiu entre setmana per fer una escapada i gaudir de l’ambient a muntanya de l’inici de la tardor...
DIA A DIA
Dia 12 d’octubre, dimecres.
Punt de trobada al voltant de les 8h del matí a la Collada de Bracons. Des d’allà, ruta circular que ens portarà pels paisatges de la Serra de Llancers i les serralades veïnes: ermita de St. Nazari, Prat de la Vola, Coll de Freixeneda, Port de la Faja, Puig Satoies 1254m.
Desnivells aproximats: +700m / -700m. Unes 5h30 de caminada efectiva.
PER TAL DE GARANTIR LA SEGURETAT DELS PARTICIPANTS I EL CORRECTE DESENVOLUPAMENT DE L´ACTIVITAT, BONVIURE ES RESERVA EL DRET DE MODIFICAR ELS ITINERARIS SI LES CONDICIONS ATMOSFÈRIQUES O L’ESTAT DEL TERRENY O QUALSEVOL ALTRA CAUSA AIXÍ HO REQUEREIXEN.
FITXA TÈCNICA
PREU: 20€
Nombre mínim de participants: 6 Nombre màxim de participants: 16
INCLOU
Guia de muntanya de Bonviure.
Assegurança d’accidents en muntanya.
Organització i gestió tècnica del viatge.
L´IVA.
NO INCLOU
Pícnic del migdia, que haureu de dur de casa.
El transport d´anada i tornada.
Tot allò no esmentat en l´apartat "Inclou".
TRANSPORTS
El dels participants. Quan us apunteu us demanem si teniu cotxe, i si voleu compartir les places a canvi de compartir les depeses del viatge amb d´altres companys d´excursió. Els que no disposeu de cotxe us passem els telèfons del conductors/es que volen compartir plaça per coordinar-vos. Us passarem les infos de la trobada per correu electrònic. Bonviure únicament coordina els cotxes dels participants per facilitar el transport, la nostra tasca d´organització tècnica de viatges GC 1829 comença en el punt de trobada abans de l´excursió a peu. Utilitzarem els cotxes per fer algun dels moviments de travessa, coordinació i trasllat.
MATERIAL
Botes de senderisme, vestimenta per capes amb impermeable / paravent. Bastons. Motxilla petita pel pícnic del dia i la roba necessària per l´excursió i els vostres afers personals.
NIVELL
Recorregut per bons camins de muntanya i bosc, corriols i algun tram de pista. Sense dificultat tècnica. Desnivells aproximats al voltant de +700m en ascens acumulat i -700 en descens acumulat. Unes 5 hores i mitja de caminada efectiva.
ASSEGURANCES
Bonviure inclou per aquesta sortida una assegurança d´accidents en muntanya, primers auxilis i rescat. Es necessari que en consulteu la cobertura clicant aquí: http://www.bonviure.com/documents/81842021.pdf
RESERVES
Podeu fer-ho clicant al botó SOL.LICITUD DE PLACES I RESERVA que trobareu dins el viatge. Per telèfon trucant al 93 823 0527 o bé al 626 887 243. Per e-mail escrivint a bonviure@bonviure.com Contactarem amb vosaltres per e-mail o per telèfon i us direm si disposem de places per aquest viatge.
Un cop sapigueu si disposem de places en aquest viatge i voleu reservar-ne una/es cal fer un ingrés de 20 € per persona al compte corrent que us indicarem.
Fet l’ ingrés, envieu un e-mail a bonviure@bonviure.com o truqueu-nos per poder confirmar-vos que l´hem rebut. La resta de diners els ingressareu posteriorment. Finalment quan arribin les dates del viatge, a través del vostre correu electrònic rebreu les últimes informacions com el lloc i hora de trobada del grup, material que cal dur, el temps que es preveu etc.
“A Bonviure realitzem la immensa majoria de viatges, inclús amb places inferiors a les mínimes. Si vols, pots saber el nombre de participants apuntats en el moment de la teva reserva, demanant-nos-ho. Per la realització d’aquest viatge és necessita un grup mínim. En cas de no arribar a aquest mínim, o per alguna causa de força major, l´agència podrà a anul•lar el viatge fins a 10 dies abans de la sortida, en aquest cas reemborsaríem al participant el total de les quantitats prèviament abonades a Bonviure”
"Bonviure GC 1829 no es fa responsable de les alteracions que puguin ocasionar-se en el programa i no assumirà les possibles despeses originades per vagues, retards, cancel•lacions o mal funcionament dels transports, inclemències climatològiques, estat de les carreteres, accidents, desastres naturals o qualsevol altra causa aliena a la responsabilitat de Bonviure."
G.C.-1829
|
|
|
Informació facilitada per Bonviure Revisat el 01/08/2016 |
|